reklama

diskoteka u nas doma

jedna moja kamarátka sa po dlhej dobe dostala von u nás doma. dlho sme sa nevideli a rozhodli sme sa ísť von troška sa zabaviť. rozhodli sme sa ísť na jednu diskotéku u nás v meste. veľmi som sa na večer s ňou tešila

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

jedna moja kamarátka sa po dlhej dobe dostala von u nás doma. dlho sme sa nevideli a rozhodli sme sa ísť von troška sa zabaviť. rozhodli sme sa ísť na jednu diskotéku u nás v meste. veľmi som sa na večer s ňou tešila

a aj sme sa perfektne bavili, veď s ňou je zábava vždy istá. Len asi v polke večera . . . asi tak o druhej v noc som sa poriadne poobzerala dookola, kamaratka odišla na WC a tak som mala trošku času :-) ale aké bolo moje prekvapenie, keď som takto neskoro v noci v podniku videla deti, ktoré ešte nemali anilen 15 rokov. . . zostala som prekvapená, naozaj som v tom podniku dlho nebola tak ma to šokovalo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

videla som tam dievčatá vo veku mojej sestry, niektoré dokonca tak opité, že ani nevedeli ako sa volajú. Nerozumiem ako tam mohli byť . . . kto im to dovolil, kde boli ich rodičia? neviem si predstaviť, že by som tam našla svoju mladsiu sestru, veď má len 13 . . . síce vyzerá staršie, ale predsa.

keď má človek 13, ešte nemôže zodpovedať sám na seba, neverím, že sa vie o seba postarať a nepodľahnúť . . . veď keď som ja bola v takom veku bola som rada, že som mohla byť vonku tak do 10 :-) áno, áno viem bola to ešte trošku iná doba

tak ale späť k môjmu príbehu, keď som sa potom na druhý deň zamýšľala nad tým obrazom čo som večer videla uvedomila som si, že som strašne rada aých mám rodičov, však moja sestra má ešte čas chodiť na diskotéky, nič jej neujde, dospeje a už sa bude môcť spoliehať na svoj rozum. myslím že by sme sa všetci mali zamyslieť prečo nastala táto situácia . . . možno to je našou nevšímavosťou. snáď toto nie je trvalý trend a o pár rokov už na takej diskotéke stretnem aj 7 ročné deti . . . neviem, ale dúfam, že nie

Lucia Martikáňová

Lucia Martikáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vesela . ..stale usmiata, mlada baba .. .sak citajte Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu